خبرگزاری کار ایران

نیکزاد در پاسخ به تذکر بابایی کارنامی:

طرح ساماندهی کارکنان دولت در اسرع وقت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۲۳

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده ساری درخصوص تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: جلسات متعددی پیرامون بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون برگزار شده و گزارش آن اخیراً به هیات رئیسه داده شده که در اسرع وقت در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت از موضوعات اضطراری است که با ۱۹۴ رأی در مجلس جزو اولویت ها مشخص شده و باید در دستور کار قرار گیرد. تعیین تکلیف این موضوع کار بزرگی در مجلس انقلابی خواهد بود، لذا خواهشمندیم آن را در دستور هفته جاری مجلس قرار دهید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم افزود: ما نباید اجازه دهیم که دلالان خارج از مجلس و دولت ما را مدیریت کنند، از سوی دیگر به رئیس جمهور تذکر می دهم تا ضمن اجرای شعارهایی که داده اند، به فرمایشات مقام معظم رهبری پایبند باشند.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: جلسات متعددی پیرامون بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون برگزار شده و گزارش آن اخیراً به هیات رئیسه داده شده که در اسرع وقت در دستور کار قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز