خبرگزاری کار ایران

رئیس‌‌ سازمان‌‌ انرژی‌‌ اتمی:

سردار سلیمانی توانست با کلمه حق دشمن را شکست دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۷۸۴

رئیس سازمان انرژی اتمی: درک واقعیات، شناخت راه، ایجاد ظرفیت در درون خود برای انجام وظایف جزو ابزارهایی است که همه انسان‌ها به آن نیاز دارند. اما آنچه که می‌ماند همان شناخت، درک و انجام وظیفه است که انسان زنده را به انسان موثر تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش کارمند تراز حاج قاسم در تالار وزارت کشور گفت: سازمان بسیج کار ارزشمندی را انجام داده که سومین کنگره را برای بزرگداشت سردار دلها سردار سلیمانی برگزار کرده است.

وی افزود: موضوع مهمی که وجود دارد این است که شناخت خدا، شناخت انسان و تکالیف انسان یک وظیفه است که باعث می‌شود انسان به مراحل بالاتری از شناخت معرفتی دست پیدا کند. مهم‌ترین صفت این است که انسان از خود بگذرد، خودش را نبیند و برای به خدا رسیدن آن صفت را رکن و تعالی خواست خدای والا مقام قرار دهد.

اسلامی تصریح کرد: درک واقعیات، شناخت راه، ایجاد ظرفیت در درون خود برای انجام وظایف  جزو ابزارهایی است که همه انسان‌ها به آن نیاز دارند. اما آنچه که می‌ماند همان شناخت، درک و انجام وظیفه است که انسان زنده را به انسان موثر تبدیل می‌کند. سردار سلیمانی عاشق خدا، فهیم، پیشرو، پیشتاز، خداباور، مردم باور و همیشه زنده و همیشه در صحنه بود.

وی افزود: سردار سلیمانی یک سخنرانی مشهور دارد که یک جمله تاریخی داشت همان که گفت ملت شهادتیم بود که آن جمله برگرفته از جمله امام حسین است.

اسلامی در ادامه گفت: سردار سلیمانی به لحاظ شخصیتی و معرفتی دارای اخلاق ناب بود. اقیانوسی از ارادت و دریایی از معرفت را منتشر می‌کرد تا به قدرت نفوذ کلام برسد. خنثی کردن نقشه دشمن در حالی که از همه طرف از سوی دشمن محاصره شده بودیم از دیگر ویژگی‌های او بود که توانست با کلمه حق دشمن را شکست دهد.

وی افزود: جبهه کفر با ابزار سیاسی روانی سعی داشت ساختار مدیریتی و فرماندهی را مضحمل کند، ابزار بعدی ناتوان سازی بود که اجرایی کردن تحریم‌ها تا انتهای آن برای ضعیف کردن دولت‌ها در همین چارچوب بود. در این مورد آمریکایی‌ها یک دهه روی موضوع خاورمیانه کوچک کار کردند که تمام کشورهای منطقه را از مدیتراته تا اقیانوس هند تقسیم کنند تا به کشورهای کوچک فرمان‌پذیر تبدیل شوند و از آن طریق بتوانند روی منطقه تسلط پیدا کنند. آن‌ها اشرار و جانیان را از زندان آزاد کردند و با برپایی داعش سعی کردند این مسیر را در سوریه و عراق پیش ببرند اما با هدایت رهبری و عملیات و فرماندهی سردار سلیمانی نقشه آنان را ناکام گذاشتند.

اسلامی گفت: سردار سلیمانی جریان سنگین توطئه را که قرار بود ایران جزو آن هدف باشد را خنثی کرد و باعث شد اشراری مانند ترامپ دستور قتل وی را صادر کنند و به شهادت رسید که به فرمایش رهبری شهادت سلیمانی بهترین نوع شهادت است که شهادت در راه خدا بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز