خبرگزاری کار ایران

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل:

همکاری ایران با دیگر کشورها در مبارزه با تروریسم ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۰۶

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل از ادامه همکاری ایران با دیگر کشورها در مبارزه با تروریسم خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها از جمله کشورهای جنوب و غرب آسیا بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.

ایروانی در مراسم هشتمین سالگرد یادبود قربانیان حمله به مدرسه دولتی پیشاور پاکستان افزود: دو کشور همسایه، ایران و پاکستان همواره رنج و شادی، چالش و فرصت مشترک داشته اند و هر دو نیز از تروریسم رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه ایران قربانی تروریسم است و ۱۷ هزار شهید در این زمینه داشته است، گفت: موضع اصولی ما محکومیت تروریسم به هر شکل و روشی است.

نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از نخستین کشورهایی بود که حادثه تروریستی حمله به مدرسه پیشاور را محکوم کرد، افزود: همچنان همدردی خود را با قربانیان این حمله تروریستی، مردم و دولت پاکستان که هنوز از عواقب این حمله تروریستی رنج می‌برند، ابراز می‌داریم.

وی تصریح کرد: در ایران اخیرا حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در شیراز اتفاق افتاد که ۱۴ نفر شهید شدند و داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.

ایروانی افزود: ایران به همکاری و هماهنگی خود با همه کشورها از جمله کشورهای جنوب و غرب آسیا و بخصوص پاکستان در پیشگیری و مقابله با تروریسم ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز