خبرگزاری کار ایران

شریعتی در گفت‌وگو با ایلنا:

باید علت کمبود دارو را بیرون از وزارت بهداشت جست‌وجو می‌کردیم/ مشکلاتی که به وزارتخانه تحمیل می‌شود، باید با همدلی همه مسئولان رفع شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۸۴

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آقای عین اللهی وزیر پرتلاش و پرکاری است و برای رفع مشکلات موجود و خدمات بهتر در مناطق محروم شبانه روز در حال پیگیری، کار و تلاش است.

غلامرضا شریعتی، نماینده بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو  با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملکرد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آقای عین اللهی برای رفع مشکلات مردم و مناطق محروم تلاش شبانه‌روزی دارد و باید از این عملکرد دفاع کرد.

 وی مقابله با کرونا را یکی از موفقیت‌های عین‌الهی دانست و افزود: با اجرای طرح دارویار موفقیت‌های بزرگی حاصل شد اما کمبود دارو تا حدی وجود داشت که بخش عمده‌ای از این مسأله به خارج از وزارت بهداشت مربوط می‌شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات نیازمند همت همه مسئولان از جمله مسئولان سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبار مورد نیاز است، گفت: در طرح دارویار آنچه را که مربوط به وزارت بهداشت بود، وزیر به خوبی مدیریت کرد و طرح با موفقیت در حال اجراست.

شریعتی افزود: به عنوان مثال وزیر بهداشت برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قرارگاه فعال و مؤثری تشکیل داده است و وزارت بهداشت در میان وزارتخانه‌های دیگر کارنامه بسیار خوبی در پیگیری سیاست‌های مربوط به  جوانی جمعیت دارد.

وی با اشاره به بیمه همگانی و بیمه رایگان سه دهک نخست جامعه گفت: خوشبختانه در این زمینه هم وزارت بهداشت خوب عمل کرد و کارنامه موفقی دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مسائل و مشکلاتی که خارج از وزارتخانه ایجاد و به وزارتخانه تحمیل می‌شود، باید با همدلی همه مسئولان رفع گردد.

شریعتی اضافه کرد: آقای عین‌اللهی وزیر پرتلاش و پر کاری است و برای رفع مشکلات موجود و خدمات بهتر در مناطق محروم شبانه‌روزی در حال کار و تلاش است.

 وی گفت: برخی افراد مشکلاتی را  که ربطی به وزارت بهداشت ندارد به وزارتخانه نسبت می دهند و ارزیابی آنها در این زمینه  درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز