خبرگزاری کار ایران

در رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت؛

اهداف زمینی توسط جنگنده‌های سوخو ۲۴ و اف ۴ منهدم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۸۴۶

جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ و اف ۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری گفت: پس از بمباران موفقیت‌آمیز مواضع نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) توسط هواپیماهای بمب‌افکن راهبردی سوخو۲۴، جنگنده بمب‌افکن‌های اف۴ با شلیک موشک‌های ارتقا یافته و دورایستای قاصد با استفاده از اصل غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

وی ادامه داد: انجام تیراندازی علیه اهداف هوایی، با سرعت و در ارتفاعات مختلف و با استفاده از انواع موشک‍‌های لیزری، تلویزیونی حرارتی، راداری و انواع راکت ها و بمب‌های تولید شده توسط متخصصان داخل کشور، یکی از بخش های مهم این مرحله از رزمایش بود.

به گفته سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت۱۴۰۲، استفاده از فلر برای روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف و پرنده‌های مشابه توسط هواپیمای اف۴ در این رزمایش بود.

رودباری افزود: در ادامه اجرای این رزمایش عملیات سوختگیری هوایی از تانکر سوخت رسان بوئینگ۷۰۷، به منظور اجرای پوشش هوایی در ارتفاع پست توسط جنگنده‌های اف۱۴ با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز