خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان مطرح کرد:

تجدید دعوت رئیسی از رئیس‌جمهور صربستان برای سفر به تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۹۶۱

وزیر امور خارجه با تجدید دعوت رئیس جمهوری اسلامی ایران از رئیس‌جمهور صربستان برای سفر به تهران، بر حمایت ایران از تمامیت ارضی صربستان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در ادامه دیدار با مقامات صربستان، ظهر روز دوشنبه با آلکساندر ووچیچ، رئیس‌جمهور صربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تجدید دعوت رئیس جمهوری اسلامی ایران از رئیس‌جمهور صربستان برای سفر به تهران، بر حمایت ایران از تمامیت ارضی صربستان تاکید کرد.

وی با ارائه گزارشی از گفت‌وگوهای انجام شده با نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه صربستان، ضرورت ارتقای همکاری‌ها در حوزه های مختلف را با توجه به قدمت روابط مورد تاکید قرار داد.

امیرعبداللهیان همچنین در این دیدار، بهره‌گیری از مکانیزم‌هایی مبتکرانه برای ارتقای همکاری‌های اقتصادی و افزایش حجم تجارت را مورد تاکید قرار داد.

آلکساندر ووچیچ، رئیس‌جمهور صربستان نیز در این دیدار با ابلاغ سلام به رئیس‌جمهور ایران، گفت: صربستان اعتقاد دارد، ایران کشور مهمی در منطقه است و ما برای توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران اهمیت قائل بوده و بر تقویت همکاری‌های فی‌مابین متناسب با ظرفیت‌های دو کشور تاکید می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز