خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان:

قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان به پرداخت ۲۲میلیارد ریال محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۲۴۳

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف میزان ۲۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و محکومیت میلیاردی متخلف در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، موسی عباس زاده محمودی از کشف میزان ۲۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و محکومیت میلیاردی متخلف در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی بیان کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان زاهدان مستقر در ایست بازرسی در حین کنترل ترددها در بازرسی از یک دستگاه خودروی کامیون تانکردار موفق به کشف مقدار ۲۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

وی گفت : در همین راستا با تحویل سوخت به انبار شرکت نفت شهرستان زاهدان و توقیف ماشین متهم جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.

موسی عباس زاده محمودی گفت: با ارجاع پرونده به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرستان زاهدان متهم طی برگ احضاریه جهت بازجویی در شعبه حاضر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: درهمین راستا رئیس شعبه چهارم بدوی شعبه صالح به رسیدگی پرونده با عنایت به اقرار متهم و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی اتهام قاچاق سوخت را محرز دانست و از همین حیث راننده متخلف را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده به میزان ۲۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز