خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

برخی مسئولان به جای توجه به مردم اسیر عناوین شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۱۸۲

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: دوران دفاع مقدس اوج نابرابری دشمن علیه ایران بود و اکنون نیز همینطور است و با همه رسانه ها و امکانات رسانه ای در این راستا استفاده می کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی شامگاه روز شنبه در نشستی با خبرنگاران که در محل بسیج رسانه استان برگزار شد، گفت: دوران دفاع مقدس اوج نابرابری دشمن علیه ایران بود و اکنون نیز همینطور است و از همه رسانه ها و امکانات رسانه ای در این راستا استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه راهبرد دشمن ایجاد شبهه است، افزود: دشمن با ایجاد شبهه در فضای مجازی و رسانه های خود تلاش دارد مردم سوالات و مطالبات خود را در قالب شبهات در جامعه مطرح کنند و نمونه آن را بارها شاهد بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر انقلاب با سخنرانی و جلسات محقق نمی شود، بلکه نیازمند رفتار عملی و نرم افزار لازم هر قشر و عرصه ای است و یکی از مولفه های مهم آن رفتار و گفتار مسئولان است.

وی با تأکید اینکه رفتار و گفتار مسئولان باید یکی باشد، تصریح کرد: رفتارهای متناقض مسئولان که خلاف گفته های خود عمل می کنند موجب بی اعتمادی در مردم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی اضافه کرد: متأسفانه برخی مسئولان به جای توجه به مردم و خدمت به آن ها اسیر واژه ها و عناوین شده اند و این مسأله آسیب زا بوده و موجب نارضایتی شده است.

وی گفت: تحقق محله و جامعه اسلامی با شعار، پوستر و بنر مسیر نیست و تحقق این امر مستلزم رفتار و عمل درست و ساده زیستی مسئولان ممکن می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی بروز برخی آسیب ها و وقایع تلخ اخیر را نتیجه برخی رفتارهای نادرست و بی‌توجهی به مردم عنوان و بیان کرد: متأسفانه افراط و تفریط ها و هم سو نبودن نهادهای مرتبط باهم گاهی منشأ بسیاری از آسیب هاست که باید توجه جدی به آن داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی مسئولان اگر فقط ذره ای از خدا بترسند بسیاری از مشکلات حل می شود و دشمن از این رهگذر به سود خود بهره نمی برد، ولی هنوز برخی مسئولان باور ندارند کارشکنی آن ها موجب نفوذ دشمن و ضربه به کشور است با وجودی که آمریکا به آن اعتراف دارد و پس از اغتشاشات اخیر از اغتشاشگران به عنوان افراد شجاع یاد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز