خبرگزاری کار ایران

مرتضوی در جمع خبرنگاران:

هرمزگان را به عنوان استان آزمایشی اجرای کالابرگ انتخاب کردیم/ جزئیات نحوه شارژ کارت‌ها و استفاده از کالابرگ‌

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۰۴۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد فرآیند توزیع کالابرگ گفت: فرآیند به این شکل است که معادل یارانه دریافتی، کارت افراد شارژ می‌شود و افراد به خاطر اینکه می‌گویند مصرف پروتئین در کشور کاهش پیدا کرده در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند که پروتئین خریداری کنند یا اینکه بعدش در زمانی که یارانه‌ها به حساب افراد واریز می‌شود پول را برداشت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات این وزارتخانه برای اجرای کالابرگ عنوان کرد: ما مکلف هستیم که ساز و کار کالابرگ را تعریف کنیم، همکاران ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت اقتصاد و وزارت صنعت جلساتی داشتند و بستر این کار فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در ۲، ۳ شهرستان به صورت موردی این مسئله اجرا شد که خوشبختانه بازخورد خوب و مطلوبی گرفتند. الان استان هرمزگان را به عنوان استان آزمایشی و نمونه انتخاب کردیم. همکاران ما رفته‌اند جناب آقای استاندار ستاد استانی را تشکیل داده است ستادهای شهرستانی هم تشکیل شده‌اند.

مرتضوی یادآور شد: ما این موضوع را یک موضوع اختیاری می‌دانیم آنها که می‌خواهند از این ساز و کار استفاده کنند، استفاده خود را خواهند کرد. نتیجه گزارش‌ها و اقدامات و مطالب را در آینده به استحضار مردم عزیز و اصحاب رسانه خواهیم رساند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: فرآیند به این شکل است که معادل یارانه دریافتی، کارت افراد شارژ می‌شود و افراد به خاطر اینکه می‌گویند مصرف پروتئین در کشور کاهش پیدا کرده در یک بازه زمانی مشخص مختار هستند که پروتئین خریداری کنند یا اینکه بعدش در زمانی که یارانه‌ها به حساب افراد واریز می‌شود پول را برداشت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز