خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۹۶۲

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام رضا براتی زاده رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با همراهی سیدجواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و گرجی، مدیرکل زندانهای خراسان شمالی از بخش های مختلف زندان بجنورد دیدن کردندو سپس با تنی چند از مددجویان نیز بطور چهره به چهره به گفت‌وگو پرداختند.

حجت الاسلام قدرتی در دیدار با زندانیان به تلاش استکبار جهانی و معاندین و مزدوران آنها برای ناامن سازی و تجزیه کشور اشاره و تصریح کرد: امپراتوری رسانه ای غرب در تلاش است با توطئه و فریب جوانان و نوجوانان این مرز و بوم مانع پیشرفت و آبادانی کشور و تحقق ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی شود لذا آینده سازان ایران عزیز باید مواظب باشند و غافل نشوند و فریب توطئه های دشمنان را نخورند.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با بیان گوشه ای از رشادت ها و جان فشانی های شهدا ، جانبازان و ایثارگران در طول ۸ سال دفاع مقدس و در راه دفاع از کیان ایران اسلامی گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا و ایثارگری های فراوان به بار نشست و رزمندگان و دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم، برخلاف حکومت های دست نشانده پهلوی اول و دوم که براحتی در مقابل اعمال فشارهای خارجی بخش های از ایران عزیزمان را از دست دادند هرگز اجازه ندادند یک وجب از خاک میهنمان در دست دشمن باقی بماند.

حجت‌الاسلام براتی زاده در این دیدار و گفتگو به آثار و برکات ارزشمند تحقق بایسته های امنیت پایدار در جامعه و در متن مناسبات اجتماعی اشاره و اظهار کرد: در سایه وجود امنیت و آرامش است که رشد و بالندگی و پیشرفت در حوزه های مختلف شکل می گیرد و امتداد می یابد و شاخص های تعالی و توسعه یافتگی به بهترین شکل ممکن تجلی می یابد و با شکوفایی اقتصادی و اشتغال آفرینی، کشور پیش به سوی آینده ای بهتر و سرنوشتی امیدوارکننده و نجات بخش حرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید قدر امنیت کشور را بدانیم و آگاه باشیم که چه خون های گرانبهایی در مسیر تحقق این هدف والا ریخته شده است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند در برابر دسیسه ها، شرارت ها، دشمنی ها و طوفان های سهمگین به پیشرفت و توسعه ادامه دهد و هرگز متوقف نشود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: در این رویدادها اگر از کسی خطایی سرزده و در محکمه وجدانش واقف است و می داند که اشتباه کرده فقط اظهار ندامت و پیشیمانی کافی نیست بلکه باید بصیرت خود را ارتقاء بخشد و در حقیقت حسن نیت نشان دهد و گذشته خود را جبران کند و ما به جوانان خودمان بسیار امیدواریم و به این عزیزان اعتماد کامل داریم.

وی با اشاره به مبانی قانونی پیش بینی شده جهت طرح دیدگاه ها، بیان انتقادات و اعتراضات خاطرنشان کرد: بیان انتقاد و اعتراض باید از مسیر صحیح و قانونی خود پیگیری گردد و کسی نمی تواند به بهانه های مختلف قانون اساسی و سایر قوانین موضوعه را زیرپابگذارد و با جنجال آفرینی، تنش و ایجاد هیاهو و آشوب طلبی باعث ناامنی و هرج و مرج شود و به اموال عمومی و بیت‌المال آسیب بزند و آرامش مردم را تهدید کند.

گفتنی است بررسی درخواست های مددجویان و صدور دستورهای قضایی لازم در راستای پیگیری موارد طرح شده از مهمترین محورهای این بازدید بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز