خبرگزاری کار ایران

دهمرده در نطق میان دستور:

دولتمردان از بکارگیری افراد ناتوان در مناصب مختلف خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۶۶۷

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: دولتمردان از بکارگیری افراد ناتوان در مناصب مختلف خودداری کنند همچنین به مسئولان تذکر می دهم به مسائل استان سیستان و بلوچستان رسیدگی شود.

به گزارش ایلنا، حبیب اله دهمرده در نشست علنی امروز ( یکشنبه ۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن سلام و درود به شهدای بزرگوار، امام شهیدان و آرزوی موفقیت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای و گرامی داشت هفته بسیج گفت: امامان انقلاب فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و بسیج از الطاف خداوند است و از همه مهم تر امام علی (ع) برترین بسیجی عالم و تاریخ خلقت است.

وی افزود: از تیم ملی فوتبال کشورمان که دل ملت ایران را شاد کردند تقدیر و تشکر می کنم و همچنین از فرمایشات راهبردی و اساسی ولی امر مسلمین جهان حضرت آقا در جمع بسیجیان تشکر ویژه داریم و از تعامل و همدلی روسای سه قوه هم کمال قدردانی را دارم. رشد پایه پولی که منشا همه مشکلات اعم از اشتغال، گرانی و ... است ضرورت دارد اقدامات اساسی در این رابطه انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: علی رغم کارهای بسیار خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان که بر هیچ منصفی پوشیده نیست ولی به دلیل انباشتگی و عقب ماندگی تاریخی و گسترده و پهناور بودن استان ضرورت دارد در زمینه اشتغال، معیشت، ظرفیت مرز، طرح رزاق، انتقال آب و ... اقدام جدی می طلبد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس بیان کرد: بند کمال خان توسط بدخواهان بشریت یعنی انگلستان، آمریکا و اسرائیل و آل سعود بسته شده است تا خشک شود و مردم ولایی استان کوچ و مرز ما به قم و سمنان منتقل شود لذا ضرورت دارد از ظرفیت های منطقه راه آهن، کارخانه لاستیک و ... و پیشنهادات متعددی که به مسئولان داده شد و قول انجام دادند اما عمل نمی کنند زسیدگی شود و اخطار می کنم اگر انجام نشد اسامی مسئولان را در جلسات بعدی اعلام می کنم.

دهمرده اظهار کرد: در زمینه کامل نمودن سالن های ورزشی و پروژه های نیمه تمام به مسئولان امر هشدار می دهم اقدام اساسی داشته باشند به دولت مردان تذکر می دهم از بکارگیری افراد ناتوان خودداری شود. به مسئولان تذکر می دهم به مسائل استان سیستان و بلوچستان رسیدگی شود./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز