خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

کارهایی که دشمنان در اغتشاشات اخیر انجام دادند، بشریت را شرمنده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۹۳۳

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با بیان این‌که کارهایی که دشمنان در اغتشاشات اخیر انجام دادند بشریت را شرمنده کرد، گفت: دشمن روی دانش آموزان و دانشجویان حساب باز کرده و با استفاده از احساسات جوانان آن‌ها را وارد بازی کثیف خود می کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی، روز گذشته در نشست بصیرتی که در مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی برگزار شد، با اشاره به سابقه حزب منافقین، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین چیزهایی که انسان در زندگی بدان احتیاج دارد، عاقبت بخیری است و بسیاری از افرادی که با پیوستن به گروه منافقین دست به ترور مردم ایران زدند، اوایل کار خود را در اردوگاه انقلاب می‌دیدند.

وی افزود: باید به مردم فراز و نشیب و موفقیت‌های نظام اسلامی را تبیین کنیم که بسیاری از آن‌ها به مردم گفته نشده و لذا رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که باید به مردم این دستاوردها را بیان کنیم تا دشمن نتواند در بدنه مردم نفوذ کرده و به مردم القای اشتباه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی تصریح کرد: از دیدگاه امام جواد(ع)، مومن به سه خصوصیت توفیق از طرف خدا، واعظ دورنی و قبول نصیحت خیرخواهان، نیاز دارد و لذا انسان مومن خود را متصل به خداوند می‌بیند و به نعمت‌های پروردگار شکرگزاری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال داشتن در حوزه علمیه و طلبه شدن در واقع پاسداری از دین مبین اسلام و قرآن و توفیق الهی و نعمت پروردگار است و در وجود انسان، دو لشکر الهی و شیطانی در جدال هستند و انسان اگر طبق عقل پیش رود موفق می‌شود، اما اگر تابع شیطان شود، نفس بر او غلبه خواهد کرد.

حجت الاسلام شریفی گفت: قرآن به عنوان کتاب زندگی انسان را به تبعیت از عقل و وجدان بیدار خود فرا می‌خواند و انبیای الهی به عنوان اولین ناصح انسان‌ها، کلام الهی را به مردم بیان کردند و لذا باید با قبول نصیحت انسان‌های خیرخواه، در مسیر امام عصر(عج) قدم برداریم.

 

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمن علیه نظام اسلامی، نشر دروغ و افترا است که نمونه بارز آن را در حادثه شاهچراغ مشاهده کردیم که دشمنان مردم را به خاک و خون کشیدند و گفتند کار نظام است و این مسائل در جریان‌های مختلف اتفاق می‌افتد که دشمن با تبلیغ خود می‌خواهد مردم را به اسلام و انقلاب بدبین کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی عنوان داشت: دشمنان اسلام و ایران نمی‌توانند قدرت ایران را تحمل کنند و ایرانی که امروز جزء ابر قدرت‌ها شده و حرفی برای گفتن دارد و شاهد هستیم که اسلام روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در جریان پیاده روی اربعین، غرب شگفت زده شده و ترس آنها را برداشت که چطور ممکن است عراقی که قبلاً به شیعیان و مسلمانان اجازه زیارت نمی‌داد، امروز میزبان بیست میلیون نفر برای پیاده‌روی اربعین است.

حجت الاسلام شریفی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی نه فقط سردار ملی که سردار جهانی بود و این هم نتیحه صدور جمهوری اسلامی به دنیاست.

وی با بیان اینکه کارهایی که دشمنان در اغتشاشات اخیر انجام دادند، بشریت را شرمنده کرد، گفت: اکثر دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر بین ۱۷ تا ۲۵ سال سن داشتند و دشمن روی دانش آموزان و دانشجویان حساب باز کرده و با استفاده از احساسات جوانان آن‌ها را وارد بازی کثیف خود می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر در بعضی از شهرها قرآن را سوزاندند و به مقدسات اسلامی و مقام معظم رهبری توهین و از گناه قبح زدایی کردند، برابر ارزش‌های دینی ایستادند، اخبار کذب منتشر کردند تا بتوانند چهره نظام را مخدوش کرده و توطئه‌های خود را عملیاتی کنند، اما موفق نشدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز