خبرگزاری کار ایران

خزعلی در گفت‌وگو با ایلنا:

در حال پیگیری درخواست پزشکان زن متاهل برای گذراندن طرح پزشکی‌شان هستیم/ جلساتی را با فعالان سیاسی زن اصلاح‌طلب و اصولگرا داشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۶۸۳

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیان کرد: در حال پیگیری درخواست پزشکان زن متاهل برای گذراندن طرح پزشکی‌شان هستیم و بحث‌های بسیاری در این زمینه داشته‌ایم.

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره مشکلات پزشکان متاهل زن برای گذراندن طرح پزشکی خودشان در مناطق دور افتاده و به دور خانواده گفت: مشکل این است که می‌گویند طرح‌های این پزشکان عمدتا در بخش محرومان است.

معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای این مسئله بسیار بحث کردیم، بسیار نامه نوشتیم و بسیار پیگیری انجام دادیم. مسئله‌ای که وزارت بهداشت و درمان مطرح می‌کند این است که اگر این پزشکان از منطقه محروم به مناطق غیرمحروم مانند مراکز و یا شهرهای بزرگ بروند، مناطق محروم از وجود این‌ پزشکان خالی می‌شود و مشکل ما مضاعف می‌گردد.

وی با اشاره این‌که این پزشکان روز اول این تعهد را داده‌اند، تاکید کرد: ما در حال تلاش هستیم اما فکر کنید آن مناطق محروم را باید چه کار کنیم؟ در سفرهای استانی می‌گویند با کمبود پزشک خصوصاً در شهرهای کوچک مواجه هستیم.

خزعلی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که آیا باتوجه به مسائل چند وقت اخیر کشور با فعالان سیاسی زن جلساتی داشته‌اید، عنوان کرد: بله؛ جلسات متعددی را برگزار کردیم البته انتخاب نکردیم. چند ماه پیش با فعالان اصولگرا و اصلاح‌طلب خانم و همچنین با گروه‌ها و جمعیت‌هایی که نخبه هستند، جلساتی داشتیم.

وی افزود: جلساتی را با صاحب نظران در مسائل زنان داشته‌ایم و بعد از این هم خواهیم داشت به طور مثال هفته آینده با کارآفرینان جلسه خواهیم داشت. 

معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: دیدگاه‌ها را گرفته‌ایم و به دولت منتقل کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز