خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۲۱۶

جلسه مشترک مدیران و روسای کمیسیون‌های دبیرخانه مجمع به ریاست محمدباقر ذوالقدر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه، گزارشی از موضوعات و مباحث شورای مجمع، هیات عالی نظارت و کمیسیون‌های اصلی مجمع ارائه شد و دبیر مجمع با اشاره به جلسات و بررسی‌هایی که در کمیسیون خاص مجمع و کمسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون سیاسی، امنیتی و دفاعی دبیرخانه در خصوص مسائل جاری کشور انجام شده است، از تلاش این مجموعه‌ها در انجام بررسی‌های دقیق منقح و کارشناسی قدردانی کرد.

ذوالقدر با اشاره به ضرورت هماهنگی و هم‌افزایی بین اجزا و ارکان دبیرخانه و کمیسیون‌ها با یکدیگر و نیز همکاری کمیسیون‌ها با هیات عالی نظارت، رابطه ساختاری و هماهنگی بین کمیسیون‌ها و پژوهشکده تحقیقات راهبردی، گفت: داشتن سازوکار هماهنگی و ارتباطات سازمان‌یافته بین این اجزا با در نظر گرفتن هم‌پیوندی و ارتباط موضوعات در دستورکار آنها، بررسی‌ها را دقیق‌تر، جامع‌تر و منسجم‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در تدوین یا بازنگری سیاست‌های کلی و در نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی یا حل موضوعات اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان، مشارکت چند کمیسیون و پژوهشکده در یک عنوان را طلب می‌کند.

در ادامه، برخی از شرکت‌کنندگان دیدگاه‌های خود را درخصوص فرایند تولید و بازنگری سیاست و چگونگی هماهنگی ساختاری و هم‌افزایی بیشتر بین کمیسیون‌ها و پژوهشکده تحقیقات راهبردی، شورای صحن و هیات عالی نظارت بیان کردند که توسط دبیر مجمع مورد جمع‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز