خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

بررسی طرح جدید بانکداری مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۷۹

صبح امروز اعضای کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی به بحث و بررسی درباره طرح بانک مرکزی (طرح بانکداری مرکزی جمهوری اسلامی)، مصوب مجلس شورای اسلامی پرداختند و مواد مصوبه جدید را با قوانین پولی و بانکی موجود مقایسه کردند.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه، داود دانش جعفری و رؤسای کمیته‌های کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی دبیرخانه مجمع، به ارائه توضیحات در خصوص تعریف، جایگاه و اهداف و وظایف بانک‌های مرکزی در اقتصاد جهانی و نیز بیان ویژگی‌های طرح مجلس شورای اسلامی در مورد بانکداری مرکزی پرداختند و به سوابق و قوانین موجود و جدید بانک مرکزی اشاره کردند.

بنا بر این گزارش، اعضای کمیسیون پس از بحث و بررسی ابعاد مختلف طرح بانکداری مرکزی تأکید کردند: نظر تخصصی این کمیسیون، در جلسه هئیت عالی نظارت جهت بررسی تطابق و مغایرت این طرح با سیاست‌های کلی ابلاغی، ارائه شود.

در این جلسه، داود دانش جعفری، حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی‌مقدم، محمد مخبر، محمدجواد ایروانی، محمدرضا باهنر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری، غلامرضا آقازاده، سید مرتضی نبوی و علی آقامحمدی، نمایندگانی از وزارت اقتصاد و دارایی، مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز