خبرگزاری کار ایران

محمد مخبر:

توطئه‌های دشمن در حوادث اخیر در خوزستان ناموفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۴۱۷

معاون اول رئیس‌جمهور با ابراز تاسف و تسلیت به خاطر شهادت جمعی از هموطنان ایذه‌ای در حادثه تروریستی اخیر این شهرستان، از خداوند برای مجروحین این حادثه شفای عاجل مسألت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ در سفر محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور به ‎خوزستان جلسه‌ای در حوزه مسائل کلان استان و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری برگزار شد.

معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه این جلسه گفت: حادثه ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.

وی با قدردانی از بصیرت مردم خوزستان در خصوص جریانات اخیر، اظهار داشت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که در حوادث اخیر بهترین امتحان را داد، مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس زندگی و فرزندان خود را تقدیم نظام کردند و امروز نیز از پایبندی و حمایت از نظام دست نخواهند کشید و به همین دلیل دشمن در این استان ناموفق بوده است.

مخبر با بیان اینکه خوزستان مشکلاتی دارد که هنوز مرتفع نشده، تصریح کرد: دولت مصمم است این مشکلات را حل کند و رئیس‌جمهور و دولت نیز نگاه ویژه‌ای نسبت به این استان دارد. رئیسی تاکنون پنج بار به این استان سفر کرده‌اند که در سفر آخر هم نیز تاکیدات ویژه‌ای داشتند که با جدیت به مشکلات رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: استان خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برای کشور برخوردار است و بیشتر مسئولان کشور بخشی از مقطع طلایی زندگی خود را در دوران دفاع مقدس در این استان بوده‌اند و علاقه خاصی به این سرزمین متبرک دارند.

به گفته معاون اول رئیس‌جمهور، دولت مصمم است مشکلات استان خوزستان را مرتفع کند و در جلسه‌ای که با مسئولان استان داشتم، تصمیمات خوبی برای توسعه و رفع مشکلات خوزستان اتخاذ شد که به اطلاع مردم خواهد رسید.

در این جلسه، همچنین نهادهای ذیربط گزارشی از اقدامات خود در زمینه پیگیری عملیات تروریستی ‎ایذه ارایه کردند که ‎مخبر بر شناسایی و مجازات سریع و قاطع عوامل این حادثه تلخ تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز