خبرگزاری کار ایران

کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

جزئیات جلسه فراکسیون دانشگاهیان با وزیر علوم درخصوص شرایط دانشگاه‌ها/ تسریع در رسیدگی به وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۷۱

سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس جزئیاتی از جلسه این فراکسیون با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

علی کریمی فیروزجایی سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی درباره پیگیری وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورودی به دانشگاه در حوادث اخیر، گفت: فراکسیون دانشگاهیان روز دوشنبه با حضور آقای زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جلسه‌ای با موضوع وقایع اخیر و موضوعاتی که طی دو ماه مهر و آبان در دانشگاه‌ها داشتیم، برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که در روند رسیدگی به این گروه از دانشجویان که ممنوع‌الورود هستند و همینطور آن‌هایی که تخلفاتی دارند، تسریع شود. اگر کسانی تخلفاتی دارند بر اساس مقررات با آن‌ها برخورد و آن‌هایی هم که تخلفی ندارند یا بی‌گناه هستند، بتوانند به دانشگاه‌ها بازگردند تا وضعیت دانشگاه‌ها به آرامش و سکون برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به این نکته که «سال تحصیلی در جریان است و نیاز است این افراد زودتر به دانشگاه بازگردند»، اظهار داشت: البته تعداد افرادی که دچار چنین موضوعاتی شدند، خیلی انگشت‌شمار و اندک است، مثلا یک دانشگاه شاید ۱۰ هزار نفر دانشجو دارد و تعداد خیلی اندکی در قیاس با جمعیت کل دانشجویان دچار مساله شده باشند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله به زودی همین تعداد اندک هم تعیین تکلیف می‌شود تا وضعیت فضای دانشگاهی به شکل عادی بازگشته و دانشگاه‌ها بتوانند کار خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز