خبرگزاری کار ایران

در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت؛

بازدید رئیس جمهور از پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی و کمربندی جنوبی پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۲۴۵

رئیس جمهور که در قالب بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز پنجشنبه به پاکدشت سفر کرده است از پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه‌خانه ری و کمربندی جنوبی در حال احداث پاکدشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید خود که از سوی وزرای نیرو و راه و شهرسازی و همچنین معاون اجرایی رئیس جمهور همراهی می‌شد در جریان روند احداث این پروژه‌ها قرار گرفت.

اجرای پروژه خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه‌خانه ری از سال ۹۲ آغاز شده اما به دلیل برخی مشکلات از جمله سرمایه‌گذاری معطل مانده است. در صورت تکمیل این پروژه سالانه ۲۸۰ میلیون مترمکعب آب بهداشتی در اختیار کشاورزان منطقه قرار خواهد گرفت.

همچنین پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ ملی با گذشت ۱۴ سال از آغاز احداث آن همچنان به پایان نرسیده است.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش روند اجرایی و مشکلات پیش‌روی تکمیل این پروژه‌ها، امکان زیرکشت رفتن پایدار ۳۵ هزار هکتار از اراضی منطقه در صورت تکمیل پروژه خط انتقال پساب بهداشتی را اقدامی بسیار ارزشمند دانست.

دکتر رئیسی همچنین با اشاره به مشکل تملیک اراضی در این پروژه‌ها و مطالبات مردم به معاون اجرایی ماموریت داد تا با ارزیابی و برآوردهای دقیق نسبت به تخصیص بودجه و رفع مشکل این پروژه اقدام کند تا مردم شاهد گشایش و بن‌بست شکنی در این پروژه‌های معطل مانده باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز