خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

پیگیری سفارت ایران در ایتالیا در پی ناپدید شدن دو دانشجوی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۲۲

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا طی اطلاعیه‌ای از آخرین پیگیری‌ها نسبت به ناپدید شدن دو دانشجوی ایرانی اعلام کرد که خبر سلامتی مهرداد حسینیان دریافت شد و این امید وجود دارد که به زودی خبر خوش دیگری در مورد عادل بهاری‌فر دریافت شود.

به گزارش ایلنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان گرامی، به ویژه دانشجویان عزیز مقیم ایتالیا می‌رساند، سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم بلافاصله پس از آگاهی از ناپدید شدن عادل بهاری‌فر دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه تورورگاتا و مهرداد حسینیان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته حمل و نقل دانشگاه ساپینزا و درخواست خانواده‌های آنها، براساس وظیفه ذاتی خود در پیگیری امور هموطنان خارج از کشور، با ارسال یادداشت‌های رسمی به وزارت امور خارجه ایتالیا ضمن تشریح موضوع، درخواست کرد که اقدام فوری از سوی مراجع ذیربط در این خصوص صورت گیرد. 

موضوع در دست پیگیری است و این امیدواری وجود دارد که پیگیری‌ها هرچه زودتر به نتیجه رسیده و این عزیزان هموطن، سالم به جمع دوستان خود در دانشگاه‌های محل تحصیل پیوسته و خانواده، دوستان و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در رم را از نگرانی درآورند. 

این سفارت همچنین در پیام دیگری اعلام داشت که خوشحال و خرسندیم که خبر سلامتی مهرداد حسینیان دریافت شد و این امید وجود دارد که به زودی خبر خوش دیگری در مورد عادل بهاری‌فر دریافت شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز