خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی رئیسی صورت گرفت؛

انتصاب دهقانی فیروزآبادی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۶۲۴

رئیس جمهور در حکمی به استناد اصل ۱۲۴ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به عنوان «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا،  سید ابراهیم رئیسی در حکم انتصاب دهقانی فیروزآبادی به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور تصریح کرد: امید است با اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی»، «فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، در حوزه علم و فناوری و در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی، به موجب این حکم به عنوان «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی»، «فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، با برنامه‌ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در حوزه علم و فناوری به منظور «آفرینش علمی و توسعه فناوری‌های راهبردی و اقتدارآفرین با تأکید بر حوزه‌های نوپدید» از طریق «شناسایی، حمایت و هدایت فعالانه استعدادهای برتر»، «توجه ویژه به دانشمندپروری» و «توسعه فرصت‌های شکوفایی نخبگان برای حل مسایل اساسی کشور» در پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی مجدانه کوشا باشید.

اهتمام ویژه نسبت به «افزایش تولید و اشتغال دانش‌بنیان»، «بسترسازی تحقق حکمرانی علم‌پایه»، «توسعه نظام نوآوری بومی ایران» و نیز «سرمایه‌گذاری مسأله محور در علوم پایه و علوم انسانی» در دور جدید مسئولیت آن معاونت مورد انتظار است.

تفصیل مأموریت‌ها و انتظارات از آن معاونت به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود.

توفیق و سربلندی آن جناب را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز