خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

همه ما با یک تروریسم رسانه‌ای جمعی در فتنه اخیر روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۱۹۵

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم از دستگاه قضایی می خواهند با اقتدار، فتنه و فتنه گران و آنها که با دشمن همراهی کرده اند را به مجازات بازدارنده برساند و از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ریشه کنی فتنه را خواهانند و این حق مردم است.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان ضمن محکوم کردن جنایت ضدبشری وحشیانه علیه زائران و نمازگزاران حرم حضرت احمد بن موسی(ع) اظهار کرد:این رویداد تاثرآور را محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و استان فارس و به ویژه خانواده های معزز داغدار تسلیت می گوییم و از خدای متعال برای مجروحان این حادثه، سلامتی عاجل مسالت داریم.

وی افزود: استکبار آمریکایی، استعمار اروپایی و صهیونیست‌ها وقتی شکست می خورند انتقام کور خود را از مردم مومن، زن و مرد و کودک بی گناه می گیرند.

بادامچیان با بیان اینکه وحشی گری آنها ناشی از خوی فرعونی و کودک کش آنها است گفت: قطعا خدای منتقم مظلومان، در مرصاد آنها است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تصریح کرد: جبهه حق باید زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران، در دنیای رسانه یارگیری کند و نیروهای خود را برای نبرد رسانه ای فعال دشمن که وسیع تر از مرزهای جغرافیایی کشور است تربیت نماید و طراحی دقیق سازماندهی و برنامه ریزی را جهت مواجهه با آفند و پدافند رسانه ای تمرین کند.

بادامچیان ادامه داد: استکبار غرب مایوس از اقدامات نظامی، چاره ای جز رو آوردن به جبهه رسوا و فریبکار جنگ روانی و رسانه ای ندارد ولی در این نبرد نیز به تقدیر الهی و همت جوانان، شکست فضاحت باری خواهد یافت.

وی با اشاره به تدبیر هوشمندانه نظام در عبور از این فتنه گفت: آنها بسیار سعی کردند نظام را به خشونت خیابانی وا دارد ولی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با تدبیر و هوشمندی خط دشمن را خواندند و مانع از به نتیجه رسیدن پروژه کشته سازی آنها شدند و عصبانیت طرف مقابل به حدی رسید که خود برای کشته سازی دست به کار ترورهای کور شد و البته رسوا گردید.

بادامچیان افزود: مردم به ویژه بازاریان و توده مردم در جای جای ایران با فریب خوردگان همراهی نکردند و آنها هرچه اهانت و ناسزا و تحریک کردند، بصیرت و هوشیاری مردم آنها را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: در این اغتشاشات، فتنه گران یک کشته به دست نیاوردند اما نیروهای مدافع نظام و ضد دشمنان اسلام چندین شهید دادند و در نهایت آنها در اوج کینه شیطانی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) نمازگزاران مظلوم و زن  و کودک را قتل علم کردند، هملن طور که اربابان صهیونیست آنها در فلسطین و یمن مرتکب جنایات مشابه می شوند.

بادامچیان تاکید کرد: ملت، دولت و همه ما با یک تروریسم رسانه ای جمعی در این فتنه روبرو هستیم که به شدت شکست خورده، ولی در پسافتنه شدیدتر فعالیت خواهد داشت.

وی گفت: در پسافتنه عملیات ایذایی، فضا سازی منفی و سیاه نمایی، شایعات و دروغ پردازی، ترور و انفجار به طور انفرادی و پراکنده ادامه می یابد که با هوشیاری و اطلاع رسانی مردم به ننگ و رسوایی کامل فتنه کران و اربابان آنها منجر خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو از دولت خواست در حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد تعادل درآمد هزینه دهک های پایین جامعه تصمیمات جدی بگیرد و عناصر قوی را جایگزین آنها که خوب هستند ولی کار نابلدند و توانمندی حل مشکلات را ندارند بنماید و مردم در این امر پشتوانه قوی دولت محترم خواهند بود.

بادامچیان از نمایندگان مجلس نیز خواست که در نظارت خود، درباره عناصر ناکارآمد بررسی داشته و با تبادل نظر با دولت محترم، تصمیم قاطع بگیرد. با توجه به آشکار شدن مواضع همراهان فتنه، درباره نفوذی ها نیز چاره اندیشی کنند.

بادامچیان درباره بودجه ۱۴۰۲ نیز از دولت خواست با بازنگری دقیق و آسان سازی لایحه بودجه، برنامه مالی دولت و کشور را در سال آینده، زمینه ساز شکوفایی و رونق اقتصاد نماید.

وی خطاب به تحلیلگران سیاسی نیز گفت: وضع نابسامان غرب را از سقوط دولت انگلیس در کمتر از یک‌ماه و نیم در نظر بگیرند و واقعیت ها را برای تصمیم سازی های سیاسی و استقلال ملت‌ها تبیین نمایند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به فرارسیدن نهمین سالگرد عروج‌ مجاهد صادق مرحوم حبیب الله عسگراولادی، برای آن انسان فرهیخته و یاور محرومان و مشکل گشای گرفتاران، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی مسالت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز