خبرگزاری کار ایران

علمای اهل سنت خراسان‌شمالی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۱۵۸

علمای اهل سنت خراسان‌شمالی امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم و خواستار هوشیاری مردم ایران در برابر توطئه دشمنان شدند.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است: حادثه روز گذشته در هتک حرمت به حرم مطهر شاهچراغ شیراز و به شهادت رسیدن برخی از هموطنان بی تردید دل هر مسلمانی را آزار می دهد.

در این بیانیه افزوده است: این اقدامات تروریستی که با هدایت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در راستای اسلام هراسی انجام می شود، شدیدا محکوم و باید مسوولان با عاملان آن قاطعانه برخورد کنند.

علمای اهل سنت خراسان شمالی اظهار داشتند: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با این اقدامات ناجوانمردانه به خیال خود سعی دارند تا امنیت مردم را سلب و روند پیشرفت کشور را متوقف کنند.

در این بیانیه افزوده است: بی تردید این گونه اقدامات ناجوانمردانه نه تنها خدشه ای به وحدت ایران قوی وارد نمی کند بلکه مردم استوارتر از گذشته در برابر فتنه های دشمن خواهند ایستاد.

روحانیون اهل سنت خراسان شمالی تصریح کردند: ما علمای اهل سنت ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به خانواده های داغدیده برای مجروحان این حادثه عافیت و سلامتی را از درگاه خداوند متعال خواستار هستیم.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه افرادی مسلح به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.

طبق گفته شاهدان عینی تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بستند.

آمار شهدای اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ۱۵ نفر رسید و اورژانس از مردم شیراز خواست برای امدادرسانی سریعتر نیروهای امدادی به مجروحان حمله تروریستی از تجمع در نزدیکی حرم شاهچراغ خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز