خبرگزاری کار ایران

۵۳ پرونده قصاص در ۶ماهه نخست سال با اقدامات دادگستری استان خوزستان به سازش ختم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۲۲

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت:در ۶ ماهه اول امسال ۵۳ فقره پرونده قصاص در استان به مصالحه و سازش انجامید که رقمی نزدیک به آمار کل سال گذشته است.

به گزارش ایلنا، علی دهقانی با قدردانی از زحمات و تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر استان، اظهار کرد: در ۶ ماهه اول امسال ۵۳ فقره پرونده قصاص در استان به مصالحه و سازش انجامید که رقمی نزدیک به آمار کل سال گذشته است.

وی ادامه داد: در این مدت پرونده‌های مهم دیگری نیز به سازش انجامید که از جمله آن ۳۱۵ فقره پرونده نزاع، ۲۰۶ پرونده خانواده، ۱۰۲ پرونده اختلافات ملکی و ۱۵ فقره پرونده اختلافات مالی است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان افزود: در ۶ ماهه اول امسال ۱۱۸ هزار و ۲۹۰ فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان وارد شد که از ۶۰ هزار و ۳۸۵ فقره قابل اصلاح این پرونده‌ها، ۲۷ هزار و ۱۴۸ فقره پرونده یعنی رقمی معادل ۴۵ درصد کل پرونده‌های قابل سازش، با زحمات اعضای شوراها و مداخله موثر بزرگان و معتمدین با صلح و سازش مختومه شد.

دهقانی همچنین از راه‌اندازی پویش‌هایی مانند «به حرمت علی می‌بخشم» و «به عشق حسین می‌بخشم» در راستای ایجاد صلح و سازش قدردانی کرد و گفت: آمارها نشان می‌دهد که استان خوزستان در این پویش‌ها پیشگام بوده و دستاوردهای خوبی داشته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز