خبرگزاری کار ایران

سردار پورجمشیدیان اعلام کرد:

نصب پل متحرک و تمرین انتقال تجهیزات در رزمایش اقتدار سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۷۱

در سومین روز از رزمایش اقتدار، یگان‌های زرهی، موشکی، توپخانه، بالگردها و پهپادها تمرین‌های تاکتیکی انجام دادند.

به گزارش ایلنا، سردار پورجمشیدیان درباره آخرین اقدامات و تمرینات انجام شده در این رزمایش گفت: ما امروز عملیات پیچیده نصب پل بر روی رودخانه را با توان بالای واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه انجام دادیم.

وی ادامه داد: لحظاتی قبل از عملیات عبور تجهیزات زرهی و ماشین آلات مهندسی از روی پل نصب شده با موفقیت انجام شد.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، عملیات و تمرین انتقال ماشین آلات مهندسی توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه از روی رودخانه با موفقیت انجام شد و در ادامه عملیات تهاجمی شبیه سازی شده را انجام خواهید.

پورجمشیدیان افزود: امشب نیز عملیات تاخت شبانه در یک منطقه صعب العبور کوهستان انجام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، یکی از ویژگی‌های رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه نصب پل‌های متحرک و شناور PMP بر روی رودخانه برای انتقال تجهیزات و نیروهاست.

این پل‌های متحرک قابلیت تحمل وزن تا ۶۰ تن را دارد که وزن قابل قبول برای عبور تانک و نفربر است.

این پل‌ها اگر بخواهد تا حداکثر وزن قابل تحمل خود را تحمل کند، باید در طول ۲۲۷ متر و عرض ۷ متر نصب شوند بدون اینکه نیاز به نصب پایه داشته باشند؛ زمان لازم برای نصب این ۲۲۷ متر پل نیم ساعت است.

قبل از نصب پل باید در سمت ساحل زیرسازی انجام شود و مکان مناسب برای نصب پل پیدا شود که قبلا این کار انجام شده و امروز عملیات نصب پل انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز