خبرگزاری کار ایران

سرگزی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار:

غیبت رئیس‌جمهور در جلسه امروز این شائبه را ایجاد می‌کند که مرتضوی از روی ناچاری معرفی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۶۸

نماینده زابل و زهک گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد این شائبه را ایجاد می‌کند که ایشان چندان موافق معرفی آقای مرتضوی نبودند و از روی ناچاری چنین گزینه‌ای معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سرگزی نماینده مردم زابل به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی کار در نقد صولت مرتضوی در صحن علنی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد این شائبه را ایجاد می‌کند که ایشان چندان موافق معرفی آقای مرتضوی نبودند و از روی ناچاری چنین گزینه‌ای معرفی شده است. ایشان در حوزه سیاسی بسیار خوب در گذشته اجرایی عمل کردند اما وزارت کار یک وزارتخانه بسیار تخصصی است و بسیاری از مشکلات ما در گذشته ناشی از عملکرد غلط در این وزارتخانه بوده است.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس با بیان اینکه آقای مرتضوی یک فرد شایسته بوده که در سابقه مدیریتی ایشان عملکرد خوبی به ویژه در حوزه‌های سیاسی به جای مانده است، افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یکی از وزارتخانه های تخصصی است که بسیاری از مشکلات گریبانگیر مردم زائیده و ناشی از عملکرد ضعیف مدیرانی است که در این حوزه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: امروز که به بسیاری از وزارتخانه ها مراجعه می کنیم اولین پاسخی که می شنویم این است که دو معاونت سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی دست و بال دستگاه ها را بسته اند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ارتباط وسیعی با این دو معاونت داشته باشد.

نماینده زابل خطاب به مرتضوی گفت: شما معاون اجرایی رئیس‌جمهور در رسیدگی به امور مناطق محروم بودید و خود متولد یک نقطه محروم بودید، اما در این حوزه چه اقدامی کردید؟ چه کاری برای سیستان و بلوچستان در سفرهای استانی کردید؟ رئیس‌جمهور در سفر استانی به این استان هیچ برنامه‌ای نداشت و بسیاری از امور ضروری در این سفر مورد توجه قرار نگرفت. برگزاری جلسات کارشناسی با نمایندگان در آن سفر انجام نشد و مسئولیت این امر با شخص شما است.

سرگزی تاکید کرد: اشراف و برنامه‌‌مندی که برای حل مشکل کار و تامین اجتماعی لازم است در آقای مرتضوی دیده نمی‌شود و به نظر بنده مجلس باید تصمیم دقیقی درباره این بررسی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز