خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۱۶ زرهی:

خلاقیت‌های معنوی باید در کنار خلاقیت‌های نظامی مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۶۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: در کنار نبوغ و خلاقیت‌هایی که در حوزه‌ نظامی داریم لازم است در حوزه‌های معنوی نیز به خلاقیت توجه داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز یکشنبه در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی که به مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: رسول خدا(ص) راجع به امیرالمؤمنین(ع) و خودشان فرمودند من و علی پدران این امت هستیم.

وی ادامه داد: در خانواده‌ها معمولاً فرزندانی که کارآمدی بیشتری دارند نزد پدر و مادر محبوب‌تر هستند و در جامعه نیز فرزندانی که بازوان، افکار، اندیشه‌ها و مهارت‌هایی را که در طول عمرشان کسب کرده‌اند در خدمت نظام، منویات رسول اکرم (ص) و امنیت امت رسول خدا قرار می‌دهند نزد آن حضرت محبوبیت ویژه‌تری دارند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: عمل به قرآن بسیار برکت دارد و همه امنیتی که داریم از عمل به آیه قرآن است و خداوند می‌فرماید هر چه می‌توانید خود را در مقابل دشمن قدرتمند کنید.

وی عنوان کرد: در فتنه‌ای که اخیراً دشمن به پا کرد، همه می‌دانیم اصل و مقصد دشمن چه بود، رهبر معظم انقلاب فرمودند، قصد آنها تجزیه کشور بود و کسانی که در آمریکا و مکان های دیگر اغتشاشگران را هدایت می‌کردند همین هدف را داشتند.

عابدینی افزود: ما با عمل به آیه قرآن خودمان را در مقابل همه نقشه‌های شوم دشمنان بیمه کردیم که این یک رسالت از رسالت‌های پیامبر (ص) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: پیامبر (ص) فرمود آینده متعلق به اسلام و خداوند فرموده آینده جهان متعلق به مستضعفان است و اینها بسیار امیدوار کننده می باشد و یقینا محقق خواهد شد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مقاومت اسلامی، زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است و خوشبختانه در حوزه نظامی و جنگ‌افزار هر روز نوآوری و خلاقیت داشته‌ایم.

وی ادامه داد: یک روز باید گلوله کلاش ما را دیگران تولید می‌کردند اما اکنون موشک‌هایی با برد چند هزار کیلومتر با قدرت نقطه‌زنی را تولید می‌کنیم، همین طور هم باید در حوزه‌های معنوی خلاقیت‌های ما هر روز بیشتر از گذشته شود و در همه حوزه‌ها از جمله حوزه عقیدتی سیاسی صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز