خبرگزاری کار ایران

عنابستانی در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلس به وزیر پیشنهادی کار اقبال نشان می‌دهد/ شنیده‌ام مرتضوی نزدیک به ۵۴۰ ملاقات با نمایندگان داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۳۶

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من آقای مرتضوی گزینه بسیار خوبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مجلس به وی اقبال نشان می‌دهد.

علی اصغر عنابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره معرفی صولت مرتضوی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس‌جمهور گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید یک مدیر راهبردی کلان نگر و جامعه نگر در رأس خود داشته باشد چراکه این وزارت خانه، یک وزارتخانه مشخص در یک حوزه خاصی نیست، بلکه وزارتخانه‌ای است که مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در آن وجود دارد از همین رو باید یک مدیر کلان نگر و راهبردی بر آن حاکم باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من آقای مرتضوی یک مدیر راهبردی است، زیرا استانداری بوده و فردی که استانداری کرده باشد؛ در واقع همه اجزای یک استان را اداره کرده و این مدیر راهبردی است. ایشان مدیریت‌های اقتصادی را در جاهای مختلف از جمله سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان داشته‌ و هر جا هم مدیر بوده است مانند مدیریت‌های اختصاصی و راهبردی موفق بوده و کارنامه خوبی از خودش به جای گذاشته است. 

وی خاطرنشان کرد: آقای مرتضوی در جایگاه معاونت اجرایی رئیس‌جمهوری خودش را بسیار اهل تعامل نشان داده است. من شنیده‌ام وی نزدیک ۵۴۰ ملاقات با نمایندگان داشته است که اصلا نیازی به این کار نداشته‌اند چرا که در معرض استیضاح یا سوال جواب دادن نبوده که این امر نشان می‌دهد که آقای مرتضوی اهل تعامل و مدیر راهبردی است و فهم خوبی از مسائل اجتماعی دارد.

عنابستانی تاکید کرد: به نظر من آقای مرتضوی گزینه بسیار خوبی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و مجلس به وی اقبال نشان می‌دهد و پیش بینی من این است که رأی خوب می‌آورد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز