خبرگزاری کار ایران

حاجی‌بابایی:

سه کمیته در حال بررسی میزان افزایش حقوق‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۸۹

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع در حال بررسی افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی بابایی درباره لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری گفت: لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هم بازنشستگان کشوری و لشکری و هم شاغلان شامل این لایحه هستند. کار باید پخته باشد تا رضایتمندی ایجاد کند.

وی ادامه داد: کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع تشکیل شد. کمیته منابع باید بررسی کند که منابع دولت از کجا تأمین خواهد شد و باید کار دقیق و اساسی صورت گیرد.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، آنچه در بیرون گفته شد، حق مطلب نبود. بحث ۹۰۰ هزار تومان و یک میلیون تومان مباحثی بود که خیلی خشک بیان شد. ما تغییر در درصد فوق العاده ویژه شاغلان خواهیم داشت. برای بازنشستگان هم بحث ۹۰۰ هزار تومان و مصوبه ۱۴۰۱ و بحث عائله مندی را داریم و باید جمع بندی کنیم تا به یک گفتمان واحد برسیم. آنچه که گفته شده، پراکنده گویی و جزئی گویی است.

حاجی بابایی افزود: اول باید کمیته‌ها بررسی کنند تا مشخص شود که میزان افزایش باید چگونه باشد. منابع هم باید حتماً بررسی شود. بحث ۲/۵ تا ۲۰ درصد مربوط به یک میلیون تومان است، اما درباره بحث فوق العاده ویژه و عائله مندی بحث داریم. کمیته‌ها به صورت جداگانه همه این موارد را باید بررسی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز