خبرگزاری کار ایران

حال عمومی سفیر و سایر اعضای سفارت ایران در دانمارک خوب است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۹۸

وزیر امور خارجه درباره ماجرای ورود مجرمانه یک مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت کشورمان در دانمارک توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: الحمدلله حال عمومی -و نه وضع روحی- خانم سفیر و سایر اعضای سفارت خوب است.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در اینستاگرام خود نوشت: در پی ورود غیرقانونی یک مهاجم مسلح به سلاح سرد به محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک و حمله وی به خانم نادی‌پور، سفیر کشورمان در کپنهاگ، با ایشان به‌صورت تلفنی گفت‌وگو کردم.

وی با بیان اینکه الحمدلله حال عمومی -و نه وضع روحی- خانم سفیر و سایر اعضای سفارت خوب است، اظهار داشت: بر اساس اظهارات خانم نادی‌پور، فرد مهاجم پس از ورود به محوطه سفارت، در حالی‌که سلاح سرد در دست داشت ضمن تهدید ایشان، اقدام به ایجاد رعب و وحشت و وارد آوردن خسارات به خودروهای مستقر در پارکینگ کرد.

وزیر  امور خارجه با بیان اینکه متاسفانه برغم هشدارهای رسمی قبلی، پلیس دانمارک بموقع در محل حاضر نشد، تصریح کرد: مایه تاسف است که در قلب اروپا چنین تعرضی به یک خانم و آن هم سفیر دارای مصونیت دیپلماتیک می‌شود و پلیس به موقع در محل حضور پیدا نمی‌کند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: عدم تامین امنیت سفیر و سفارت کشورمان در کپنهاگ برعهده دولت دانمارک بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز