خبرگزاری کار ایران

وحیدی:

هدف سفر به شهرستان زاهدان بررسی حوادث چند روز گذشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۷۲

وزیر کشور در رابطه با هدف سفر خود به زاهدان گفت: نیاز بود که حوادث زاهدان و ابعاد ماجرا از نزدیک بررسی بیشتری شود.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی در رابطه با سفر خود به شهر زاهدان گفت: به دنبال حوادث تلخی که در شهر زاهدان اتفاق افتاد و به مردم ، دستگاه‌های دولتی و خدمات عمومی خسارت های زیادی زده شده است و تخریب هایی رخ داده است و در این اغتشاشات  عده‌ای از هموطنان ما جان باختند که به منظور بررسی نزدیک به زاهدان سفر کردم و برنامه ما این است که اینها را از نزدیک بررسی و تصمیم‌گیری در این رابطه انجام شود.

وی گفت: دشمنان امنیت؛ چه آنانی که در قالب دولت‌های حامی تروریست هستند و چه تروریست‌های آن سوی مرزهای کشور در کمینند، وحدت بین شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را هدف قرار دهند و نمی‌توانند وحدت شیعه و سنی ، وحدت بلوچ  و غیر بلوچ آرامش و رشد را ببینند .

وزیر کشور ادامه داد: در آستانه هفته وحدت هستیم این وحدت و یکپارچگی که همه ما پیرو مکتب دین مبین اسلام هستیم و همه ما به نبی اکرم(ص) عشق می‌ ورزیم را به منصه ظهرور برسانیم و نشان دهیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت عمیق ما را در بین طوایف، اقوام مختلف و بین مذاهب کشور دچار اختلاف کند.

وی افزود : ما باید همچون گذشته نشان بدهیم که هیچ دشمنی نمی تواند این وحدت عمیق ما رو بین طوایف مختلف، بین مذاهب مختلف و اقوام مختلف در کشور خدشه دار کند .

وحیدی تاکید کرد : توطئه های دشمنان چه حامیان غربی و چه استکباری و صهیونیستی آنها و چه مزدوران تجزیه طلب آنها نخواهند توانست که در صنوف به هم پیوسته ما رخنه کند .

وحیدی تاکیدکرد: در حال حاضر آرامش در سیستان و بلوچستان حاکم است و امیداوریم در سایه این آرامش کار توسعه و پیشرفت این استان را با قدرت دنبال کنیم.

انتهای پیام

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز