خبرگزاری کار ایران

وحیدی:

ریشه‌های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۲۳

وزیر کشور با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است، تاکید کرد: مدافعان امنیت کشور جانانه از امنیت و آرامش مردم حفاظت کردند و حضور به موقع آ‌ن‌ها، تمامی نقشه های شوم دشمنان و معاندان نقش بر آب کرد.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی روز سه‌شنبه در مراسم تدفین شهید گمنام، گفت: تا زمانی که انسان های بزرگ و با اندیشه‌های دینی برای حفظ این مرز و بوم و ارزش‌های انقلابی وجود دارند؛ مسیر بزرگ انقلاب تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به وقایع و اتفاقات تلخ اخیر کشور اظهار داشت: در همین وقایع، مدافعان امنیت کشور جانانه از امنیت و آرامش مردم حفاظت کردند که بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه با حضور به موقع مدافعان امنیت، تمامی نقشه‌های شوم دشمنان و معاندان نقش بر آب شد، تصریح کرد: امروز جبهه استکبار و گروه‌های تروریستی علیه ملت ایران بسیج شده‌اند و صف‌آرایی آنها را شاهد هستیم.

وحیدی ادامه داد: با وجود تلاش‌های معاندانه گروه‌های تروریستی و جریان نفاق برای ضربه زدن به پیشرفت کشور، در عمل مثل همیشه سیلی محکمی دریافت کردند و ریشه‌های انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری مستحکم شده است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن بر ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه است، خاطرنشان کرد: قدردان مادرانی هستیم که همواره در دفاع از ارزش‌های دینی پیشقدم هستند و شهیدان این مرز و بوم از دامن چنین مادران ارزشمندی پرورش یافته‌اند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمن، جنگ ارزش‌هاست، ابراز داشت: کسانی که شعار‌هایی همچون زن، زندگی، آزادی را درست کردند؛ شنیع‌ترین صحنه‌ها را برای دفاع از زنان به وجود‌ آوردند و آزادی را در بی‌حجابی و بی‌حیایی زنان می‌بینند.

وحیدی با استناد به فرمایشات راهگشای رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح بیان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به قدرت جمهوری اسلامی است و برای ایجاد تردید در بانوان عزیز کشور نسبت به ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند. البته کسانی که از ذهن خباثت‌آلود دشمن پیروی می‌کنند بسیار اندک هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز