خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی در صحن علنی:

خواصی که عجولانه نظر دادند، مواضع خود را اصلاح کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۲۶

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: همانگونه که همه مسئولان گفتند اعتراض مسیر خود را دارد و آشوب، ایجاد ناامنی، آسیب به اموال عمومی مسیر دیگری است که از خارج از کشور خط می گیرد و گروه های معاند پیگیر آن هستند.

به گزارش ایلنا سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت آخرین حجت خداوند بقیه الله العظم (عج) گفت: بیانات حکیمانه روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب، همه ابعاد مسئله را به خوبی بیان  کرد و آرامش به جامعه برگشت، امت بزرگ ایران خط و مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کرد و جدا می کند و همه مسئولان نیز در این راستا حرکت می کنند.  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر افزود: برخی خواص که متاسفانه بدون بررسی و بدون روشن شدن موضوع، عجولانه موضع گیری کرده و جامعه را تحریک کردند، مواضع خود را نسبت به کسانی که جزو معترضان نبودند و اغتشاشگر بودند، اصلاح کند.

وی اضافه کرد: همانگونه که همه مسئولان گفتند اعتراض مسیر خود را دارد و آشوب، ایجاد ناامنی، آسیب به اموال عمومی مسیر دیگری است که از خارج از کشور خط می گیرد و گروه های معاند پیگیر آن هستند، خواصی که در این مسیر عجولانه نظر دادند، طبق فرمایش آقا مواضع خود را اصلاح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز