خبرگزاری کار ایران

حسینی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

احتمال نظر مثبت بیش از ۵۰ درصدی مجلس نسبت به زاهدی‌وفا

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷۰۱

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فضای مجلس هم به علت عدم ارتباط مثبت اولیه نسبت به زاهدی وفا کاملا منفی بود اما اکنون به سمت مثبت شدن در حال حرکت است.

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با ارزیابی‌ها درباره صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رأی اعتماد وی، گفت: آقای زاهدی‌وفا در ابتدای مسیر فعالیت خود به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتوانستند ارتباطی با نمایندگان برقرار کنند و این عدم ارتباط‌گیری باعث نارضایتی نمایندگان و عدم استقبال از مطرح شدن ایشان برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

وی ادامه داد: به مرور زمان و با تشریح توجیهاتی که از منظر ایشان وجود داشت و برخی از توجیهات هم منطقی بود از جمله اینکه ایشان در ابتدا تنها برای ۳ ماه مامور شده بود که وزارتخانه را اداره کند، یعنی اگرچه در این ۳ ماه هم باید با نمایندگان ارتباط می‌گرفت اما طی این مدت بیشتر تمرکز ایشان و وزارتخانه تحت مدیریت درگیر سامان دادن به کارهایی از جمله موضوع افزایش حقوق بازنشستگان، سامانه‌های یارانه‌ها و مواردی از این قبیل بود و نتوانستند ارتباط خوبی با نمایندگان برقرار کنند.

حسینی در ادامه عنوان کرد: بعد از آن که معرفی شدند، نشست‌هایی را با نمایندگان و مجامع نمایندگان داشتند و همچنین جلساتی با کمیسیون اجتماعی داشتند. در کمیسیون هم به عنوان کمیسیون تخصصی با جدیت پیگیر این مساله هستیم که شرایط گذشته را در واقع بازگو و بازبینی کنیم که شرایط خوبی نبود و تغییراتی که باید در رویه ارتباط وزیر با کمیسیون و مجلس داشته باشد را از ایشان مطالبه کنیم که در این جلسات هم صحبت‌های ایشان و نظرات نمایندگان کمیسیون مطرح شد.

وی تاکید کرد: در پایان این بحث‌ها آنچه که فصل‌الخطاب خواهد بود منافع کشور، منفعت وزارتخانه و موفقیت دولت در این زمینه است.

حسینی در پاسخ به سوالی درباره نظر شخصی وی درخصوص وزیر پیشنهادی و ارزیابی از فضای مجلس نسبت به زاهدی وفا اظهار داشت: نظر شخصی من با توجه به اینکه سوالاتی از وزیر پیشنهادی دارم نیاز به تکمیل دارد اما به سمت مثبت است.

وی افزود: فضای مجلس هم به همین صورت است، در ابتدای معرفی ایشان نظر اولیه در مجلس کاملا منفی بود و این هم به همان عدم ارتباط نزدیک و مثبت که اشاره کردم، بازمی‌گردد اما اکنون به سمت مثبت شدن در حال حرکت است و در حال حاضر می‌توانیم برآورد نظر مثبت بیش از ۵۰ درصدی مجلس را برای ایشان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز