خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافندهوایی شرق:

سربازان دژهای مستحکم نظام هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۶۶

فرمانده منطقه پدافندهوایی شرق با بیان اینکه وجود سربازان مایه امنیت و آرامش جامعه است گفت : سربازان دژهای مستحکم نظام هستند.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافندهوایی شرق درجمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استکبار جهانی که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران منافع خود را در خطر می دید، درصدد بر آمد با اجرای توطئه‌های بسیار، نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق تصریح کرد: وقتی دشمن به اهداف مورد نظر خود نرسید در شهریور ۱۳۵۹ با حمایت بیش از ۷۰  کشور از صدام، جنگ تحمیلی را علیه ایران آغاز کرد در آغاز جنگ تحمیلی شرایط دو کشور با یکدیگر کاملا متفاوت بود؛  ایران از هرگونه حمایت خارجی بی‌نصیب بود ولی رژیم بعثی عراق با پشتیبانی‌های جهانی وارد جنگ با ایران شده بود و کشورهای متعدد غربی و عربی به صدام هواپیما و امکانات راداری و پدافندی می‌دادند و مدرن ترین وسایل و تجهیزات را نیز در اختیارش قرار دادند اما رزمندگان دلاور ما در هشت سال دفاع مقدس نه تنها سرزمین‌های تصرف شده ایران را آزاد کردند، بلکه نقاطی از عراق را هم به تصرف خود درآوردند.

وی افزود: به دنبال تهاجم وحشیانه رژیم بعث، پدافند هوایی ارتش برای اجرای مأموریت خود در حفظ و صیانت از منابع و منافع کشور و با وجود محدودیت‌های موجود، در قالب تامین پوشش مراکز حساس و حیاتی وارد کارزار شد و نبردی جانانه را در مقابله با حملات هوایی دشمن بعثی به نمایش گذاشت که حیرت همگان را بر انگیخت.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شرق در ادامه با بیان اینکه وجود سربازان مایه امنیت و آرامش جامعه است گفت: سربازان دژهای مستحکم نظام هستند .

امیرسرتیپ دوم ارسلان پرویز با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه ما بویژه سربازان داشتن بصیرت، آگاهی و پشتیبانی از ولایت فقیه است، افزود : سربازان یکی از ستون‌های مهم نیروهای مسلح محسوب می شوند  و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش شما عزیزان است.

وی تصریح کرد:  جوانان برومند سرباز، در دوران دفاع مقدس با حضوری داوطلبانه و شجاعانه در جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام، ارزش‌ها و انقلاب با ایثارگری و از خودگذشتگی و نثار خون پاک خود عزت و افتخار آفریدند و در کنار سایر رزمندگان حماسه‌ساز شدند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز