خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

تمثال شهید فکوری در کلیه موزه‌های آذربایجان شرقی نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸۰۱

با هماهنگی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی تمثال شهید والامقام مقام سرلشگر خلبان جواد فکوری همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه‌های آذربایجان شرقی نصب می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی، فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در دیدار با احمد حمزه‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی ضمن قدردانی از همکاری این اداره جهت معرفی شهدای والامقام مقام، اظهار داشت: معرفی شهدای نیروی هوایی و آشنا ساختن مردم با رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان به غنای فرهنگی و معرفی الگوهای بی بدیل حرفه‌ای و اخلاقی در جامعه منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: شهید فکوری یکی از شهدای بزرگ نیروی هوایی بوده و نقش بسیار ارزشمندی در برهه‌های مختلف انقلاب همچون تثبیت انقلاب اسلامی در منطقه آذربایجان، ساماندهی و هدایت نیروی هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین فرماندهی عملیات‌های بزرگ در دوران دفاع مقدس داشته است و امروز هر قدمی که در راستای معرفی این شهید والامقام مقام برداریم، هم تکلیف و دین خود را به ایشان ادا کرده‌ایم و هم یک الگوی شخصیتی به جامعه معرفی می‌شود که در تعهد، تخصص، دینداری و هوش و ذکاوت از نوادر دوران است.

در پایان این دیدار اثر هنری سیاه قلم از تمثال شهید فکوری توسط مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری اهدا شد. بر اساس تفاهم‌ صورت گرفته در این دیدار تمثال شهید فکوری همزمان با هفته دفاع مقدس در موزه‌های آذربایجان شرقی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز