خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمد حسنی مطرح کرد:

مردم، ارتش را با تمام وجود کنار خود حس می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۱۵

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی گفت: مردم ارتش را با تمام وجود کنار خود حس می‌کنند و امروز ارتش در نگاه مردم از حرمت و منزلت اجتماعی بالایی برخوردار است

به گزارش ایلنا، از روابط عمومی ارتش،حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و خانواده‌های کارکنان یگان‌های پدافندی جنوب کشور با بیان اینکه چرا ارتش در دل مردم محبوب است و از چنین جایگاه والایی برخوردار است، اظهار داشت: پاکدستی، مردمی بودن، انقلابی‌گری و ولایتمداری، از جمله مولفه‌های اصلی ارتش قهرمان و همیشه در صحنه کشورمان است.
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی مجموعه ارتش  در کنار هموطنان ارجمندمان، از همان ساعات اولیه وقوع حوادث ناگوار مانند سیل، زلزله، کرونا و ... که موجب تسکین خاطر و آرامش روحی و روانی هموطنانمان شده است، تصریح کرد:  همیشه در صحنه بودن و فدایی ملت بودن، وجه تمایز ارتش انقلابی با سایر ارتش‌های جهان است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مردم، ارتش را با تمام وجود کنار خود حس می‌کنند و امروز ارتش در نگاه مردم، از حرمت و منزلت اجتماعی بالایی برخوردار است؛ چرا که مردم عاشق خادمان صادق خود هستند.
وی با بیان اینکه عمل صالح است که در کنار ایمان به خداوند سبحان موجب عزیز شدن و تکریم در نزد مردم می‍شود، تصریح کرد: منزلت، محبوبیت و موقعیتی که ارتش در دل مردم و نزد رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین(مدظله‎العالی) و حضرت ولی عصر(عج) دارد باید با حسن عمل خوب، سلوک، خلق و رفتار پسندیده و پیامبرگونه، به نسل‌های بعدی منتقل شود.
حجت الاسلام ‌والمسلمین عباس محمد حسنی در پایان اظهار داشت: باید با خدمت جهادی، تلاش و عمل به آنچه که اسلام خواسته است بتوانیم این امانت را به نسل‌های بعد منتقل کنیم و نام ارتش را تا ابد در تاریخ این سرزمین درخشان نگاه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز