خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

تعقیب قضایی سریع و کاهش موجودی پرونده‌های مهم و مسن در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۴۰۶

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: محور کار در سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی به پرونده های قضایی است و همکاران با جدیت کاهش پرونده های مهم و مسن را با اولویت بالا در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان ضمن تسلیت ایام اربعین و سالگرد شهادت جانگداز آیت الله قدوسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح از دیدگاه معظم له بسیار مهم است و حفظ این جایگاه بستگی به عملکرد صحیح ما دارد.

وی افزود: مسئله اطاله دادرسی دارای اهمیت زیاد است و هنگامی که رسیدگی به پرونده ای طولانی شود این ظلم است و ظلم تمامی اعمال و کردار خوب ما را تحت تأثیر خود قرار می دهد و ثواب آنها را نابود می سازد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: پیشگیری از ارتکاب جرایم فضای مجازی و افشای اسرار نظامی را جدی بگیرید و در رسیدگی به این گونه پرونده ها قاطعیت داشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان اظهار کرد: وقتی جرمی اتفاق افتاد در جرایم مهم با مجرم در چارچوب قانون بسیار محکم و بازدارنده برخورد کنند.

وی در ادامه گفت: درخصوص جرایم مالی تعقیب قضایی سریع و قاطع باشد و خبر اقدامات انجام شده به یگان ها اطلاع رسانی شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: محور کار در سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی به پرونده های قضایی است و همکاران با جدیت کاهش پرونده های مهم و مسن را با اولویت بالا در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان اظهار کرد: بازدید از زندان ها و بازداشتگاه ها را برابر دستورالعمل ابلاغی به طور مستمر و منظم انجام دهید.

وی افزود: برگزاری کلاس های آگاه سازی در راستای پیشگیری از آسیب های فضای مجازی برای پرسنل و خانواده هایشان در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز