خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت ۱۷ شهریور در میدان شهدا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۳۸۵

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مراسم بزرگداشت ۱۷ شهریور با سخنرانی فرمانده انتظامی کل کشور در میدان شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از ملت شریف و قدرشناس، آحاد مردم و گروه‌ها و تشکل‌های مردمی دعوت کرد در ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور سراسر کشور شرکت نمایند.

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

هفدهم شهریور ۱۳۵۷؛ حماسه‌ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور مجاهدت‌ها و مبارزات ملت آزاده و شهیدپرور ایران اسلامی در برابر دیکتاتوری و ظلم و استبداد نظام مزدور ستمشاهی است.

۱۷ شهریور ماه؛ یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، میدان ژاله را میدان تحقق دلاورمردی و رشادت‌های تاریخ ساز خود کرده و عاشورای حسینی را در شهریور ۵۷ تجسم بخشید.

قیام جمعۀ خونین هفدهم شهریور ۱۳۵۷، اگرچه جمعه سیاه نام گرفت اما با ایجاد یک موج قوی و سهمگین از خون پاک شهدا، هیمنۀ پوشالی رژیم ستمشاهی تا بن دندان مسلح پهلوی را در هم شکست و اریکۀ قدرت طاغوتیان را نابود کرد، روزی که عامل تسریع‌کنندۀ روند پیروزی انقلاب اسلامی است.

ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور در تمام کشور برگزار خواهد شد و در تهران «روز چهار شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۶» از ساعت ۱۸:۰۰، با سخنرانی سردار اشتری فرمانده انتظامی کل کشور در مقابل شهرداری منطقۀ ۱۲، واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان مجاهدین اسلام و نیز مراسم ادای احترام و عطرافشانی و گلریزان مزار شهدای قیام یوم الله هفدهم شهریور «روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۷» از ساعت ۳۰: ۱۰ صبح در بهشت زهرا «سلام الله علیها» قطعه ۱۷، مقابل فرهنگسرای رضوان برگزار می‌شود.

از ملت شریف و قدرشناس و آحاد مردم و گروه‌ها و تشکل‌های مردمی دعوت می‌شود تا با حضور گسترده و معنوی در ویژه مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد شهدای گرانقدر قیام یوم الله هفدهم شهریور، در تهران و سراسر کشور ضمن تجدید میثاق، یاد و خاطرۀ آن شهیدان عزیز را گرامی بدارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز