خبرگزاری کار ایران

کریمی فیروزجایی با اشاره به نظر هیات تطبیق مجلس:

حذف معلمان مهرآفرین از رتبه‌بندی مغایر با قانون شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۰۴۱

عضو هیات رئیسه مجلس نظر جدید هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره آیین‌‎نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجایی درباره سرنوشت بررسی اصلاحات آئین‌نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان در هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی گفت: براساس نظر این هیات که متشکل از حقوقدانان برجسته و با سابقه است، بخشی از آئین‌نامه، مغایر قانون تشخیص داده شده و باید اصلاح شود. 

وی ادامه داد: براساس نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین که در مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود، عبارت «اجرای حکم رتبه‌بندی منوط به تکمیل استخدام مطابق قوانین و مقررات خواهد بود» مغایر قانون تشخیص داده شده و توسط دولت باید به نحوی اصلاح شود که در هیئت مذکور تأیید شود.

به گفته عضو هیات رئیسه مجلس، اینکه آئین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان تا پیش از این شامل معلمان طرح مهرآفرین نمی‌شد، براساس این نظر هیات بررسی و تطبیق مجلس، مغایر قانون است و باید اصلاح شود. 

فیروزجایی درباره فرآیند اصلاح این آئین‌نامه اظهار داشت: با توجه به اینکه مغایر قانون بودن این بخش از آئین‌نامه به صورت رسمی از سوی رئیس مجلس به رئیس‌جمهور ابلاغ می شود، هیات دولت باید این آئین‌نامه را اصلاح و مجدد برای بررسی به مجلس ارسال کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز