خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی:

اتباع خارجی از مرز هوایی برای سفر اربعین استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۰۳۵

رئیس ستاد مرکزی اربعین تاکید کرد: به جز اتباع افغانستانی مقیم ایران که گذرنامه مخصوص دارند، سایر اتباع خارجی از مرز هوایی برای عزیمت به سفر اربعین استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، سید مجید میراحمدی در حاشیه یکصد و یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی که عصر شنبه در وزارت کشور برگزار شد، گفت: حمل و نقل آسان برای زایران اربعین مورد تاکید ریاست‌جمهوری است.

وی ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد استانداران ظرفیت‌های موجود را در اختیار سازمان راهداری قرار دهند تا زائران به راحتی سفرشان را انجام دهند. رانندگان هم همچون گذشته با همه ظرفیت به صحنه آیند.

به گفته معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، در مورد پارکینگ‌ها مقرر شده که از قیمت مصوب پنج هزار برای اماکن دولتی و ۱۰ هزار تومان برای بخش خصوصی تخطی نشود و اگر موردی جز این بود برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

میراحمدی درخصوص بلیط‌های هوایی هم اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی بازرس‌های ویژه‌ای تعیین کرده است و با گران‌فروشی برخورد می‌شود.

وی افزود: عبور موکب‌داران از دیگر محورهای مورد اشاره در نشست امروز بود و در این خصوص از بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم که البته خوشبختانه مشکل حل شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به وضعیت مرزها تصریح کرد: آمادگی مرز تمرچین و باشماق با توجه به آب و هوای خوب، گزینه‌ای مناسب برای زائران اربعین است و درخواست داریم از این مرزها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز