خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش:

سربازان، پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۶۳۱

امیر سرتیپ دوم بازنشسته خلیلی در جمع دانشجویان بیستمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش، سربازان را پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: تاریخ امروز ایران اسلامی، روی شما به عنوان یک ارتشی وفادار و مستعد حساب باز کرده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم بازنشسته حسین خلیلی، مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان بیستمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش ضمن تجلیل از تمامی کسانی که برای برگزاری این دوره تلاش کرده‌اند، گفت: شما سربازانی که این راه پرافتخار را انتخاب کرده‌اید، باید با تمام توان و قوا آموزش‌های نظامی را فرا بگیرید.

وی با اشاره به این که بسیاری از فرماندهان حال حاضر ارتش در این مرکز آموزش دیده‌اند، اظهار داشت: شما جا پای بزرگوارانی گذاشته‌اید و با انتخابی موثر و فداکارانه، لباس مقدس سربازی را بر تن کرده‌اید تا پرچمداران راه شهدا باشید.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این که سربازان پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و گفت: تاریخ امروز ایران اسلامی، روی شما به عنوان یک ارتشی وفادار و مستعد حساب باز کرده است.

وی در پایان با بیان این که در دوران هشت سال دفاع مقدس، یک وجب از خاک میهن جدا نشد، خاطر نشان کرد: باید با تجدید عهد و میثاق با بزرگان دوران جنگ تحمیلی، خود را ثابت کرده و با فرهنگ ایرانی اسلامی و ارتقای توان رزمی، تمامیت ارضی کشور را حفظ کنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز