خبرگزاری کار ایران

تسریع در تخلیه انبار‌های فرودگاه امام خمینی با ورود دستگاه قضا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۵۲

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: بعد از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران حدود ٣ هزار و ۵٠٠ اظهارنامه تنظیم شده و کار تعداد ١٠٠٠ اظهارنامه انجام و به اموال تملیکی تحویل داده شده است.

به گزارش ایلنا،  ۵ روز پس از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)، ابوالفضل اکبرپور مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در نشستی بر سرعت گیری تنظیم اظهارنامه‌ها با ورود دستگاه قضا خبر داد و گفت: بعد از این بازدید از حدود ٣ هزار و ۵٠٠ اظهار نامه تنظیم شده کار تعداد ١٠٠٠ اظهارنامه انجام و به اموال تملیکی تحویل داده شده است.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)  افزود: بعد از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران حدود ٢ هزار و ۵٠٠ قبض انبار مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تحویل داده شده است و از روز شنبه ۲۲ مرداد همکاران دستگاه قضا برای پیگیری امور در گمرک مستقر شدند تا در ١۵ روز آینده تمام کالا‌های مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تحویل این ستاد داده شود.

به گفته اکبرپور، پس از ورود دستگاه قضایی به موضوع کالا‌های متروکه در گمرک فرودگاه امام (ره) ۳۸ هزار اظهارنامه کالای متروکه به سازمان اموال تملیکی ارائه شد که این سازمان تاکنون ۲۶ هزار اظهارنامه کالای متروکه را تحویل گرفته و ۱۲ هزار اظهارنامه دیگر در روز‌های آتی به انبار‌های سازمان تملیکی منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز