خبرگزاری کار ایران

وزیر کار و بازرگانی موریس در دیدار با امیرعبداللهیان:

علاقه‌مند به توسعه روابط و همکاری‌ها با ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۵۱۰

وزیر کار و بازرگانی موریس که در رأس یک هیات سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده است، امروز با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار که قائم مقام وزیر خارجه موریس نیز حضور داشت، ضمن خیر مقدم به هیات موریسی از توسعه روابط دو کشور، در زمینه‌های مورد علاقه از جمله تجاری، اقتصادی، کشاورزی، گردشگری و غیره استقبال کرد.

امیرعبداللهیان بر لزوم اجرای توافقات تاکید و آمادگی ایران برای تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را اعلام کرد.

وزیر کار و بازرگانی موریس نیز ضمن تشکر از مهمان‌نوازی طرف ایرانی، سلام‌های گرم وزیر امور خارجه و نخست‌وزیر موریس خطاب به وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور ایران را ابلاغ کرد. 

وی ضمن اعلام تصمیم موریس برای گسترش روابط، سفر خود به همراه یک هیات ۶۰ نفره به تهران را نشانه علاقه‌مندی به توسعه روابط و همکاری‌ها با ایران دانست.

وزیر کار و بازرگانی موریس علاقه کشورش برای توسعه مناسبات در زمینه‌های گردشگری، تجاری و کشاورزی با ایران و موافقت کشورش با تشکیل کمیسیون مشترک، را نشانه‌ای از اراده سیاسی موریس برای توسعه روابط با ایران توصیف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز