خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

بابایی کارنامی رییس هیات تحقیق و تفحض از شستا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۰۵۱

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از برگزاری انتخابات هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا و انتخاب بابایی کارنامی به عنوان رییس این هیات خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن لطفی در تشریح دستورکار امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار قرار داشت و در نهایت ماده واحده آن به رای گذاشته شده و با اکثریت آراء به تصویب رسید و بررسی تبصره‌های این طرح نیز به جلسه آتی کمیسیون موکول شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخاب اعضای هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار این نشست قرار داشت و به دنبال برگزاری این انتخابات علی بابایی کارنامی به عنوان رییس، علی زنجانی حسنلوئی به عنوان نایب رییس اول، محمد کعب عمیر به عنوان نایب رییس دوم و فاطمه قاسمپور به عنوان دبیر این هیات انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در ادامه این نشست چالش‌های موجود در حوزه اجتماعی و مشکلات معیشتی به ویژه پیرامون وضعیت اقشار آسیب‌پذیر جامعه به منظور ارائه گزارش در جلسه رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی با روسای کمیسیون‌ها احصاء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز