خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرمانده و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۴۷

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با صدور پیام مشترکی، روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گرامیداشت ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تسلیت واقعه جانسوز عاشورا، تقارن این روز بزرگ با سالروز شهادت شهید عرصه خبر، محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشته و برترین سلام‌ها و درودها را به روح پاک شهدای عرصه خبر و رسانه تقدیم می‌داریم.

در عصری که دشمن با استفاده گسترده از بستر رسانه، دستاوردهای انقلاب را آمیخته به انحراف و شبهه کرده است، خبرنگاران عزیز با تکیه بر سه اصل امانتداری، صداقت و شجاعت، به عنوان راویان امین و صدیقِ اطلاعات و اخبار، در آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه و تبیین حق و حقیقت، نقشی اساسی دارند.

امروز گام نهادنِ نیروهای مسلح در راه انجام فریضه جهاد تبیین، یاریِ خبرنگاران و اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه دفاعی کشور را می‌طلبد تا علاوه بر بیان رشادت‌های سربازان ملت در طول هشت‌سال دفاع مقدس، پیشرفت‌ها و توانمندی‌های تسلیحاتی و تجهیزاتی نیروهای مسلح را با رویکردی امیدآفرین به آحاد جامعه معرفی نمایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به خانواده بزرگ رسانه کشور تبریک عرض نموده و از اهتمام و توجه آنان در انعکاس هوشمندانه اخبار دفاعی کشور قدردانی می نماییم.

سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 

سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز