خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن به دنبال مسموم کردن ذهن جوانان انقلابی و مسلمان ما و تکرار واقعه عاشوراست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۲۹۶

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه شناخت و بصیرت تنها راه نجات بخش انسان امروز است، گفت:دشمنان نظام مقدس اسلامی با تبلیغات مسموم علیه دین اسلام و ولایت فقیه به دنبال مسموم کردن ذهن جوانان انقلابی و مسلمان ما و تکرار واقعه عاشورا هستند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پادگان امام خمینی (ره) دژبان آجا، با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: یکی ازمعماها و پیچیدگی‌های واقعه عاشورا، این است که یزید چگونه توانست مردم را علیه امام حسین (ع) بشوراند و دلخراش‌ترین و هولناک‌ترین حادثه تاریخ را رقم بزند که در احادیث و ادعیه مشهور شدت و هولناکی آن نیز نقل شده است.

وی افزود: طی ۵۰ سال پس از رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت نوه ایشان امام حسین (ع) اتفاق افتاد و قاتلان ایشان همگی در زمره مسلمانان و اهل عبادت، مستحبات و حافظ وقاری کلام وحی بودند و برای کشتن ایشان قصد قربت کردند و این امر یک معنا و سوال است که چگونه ملتی خداباور توانستند امام خود را به شهادت برسانند؟

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه عنوان کرد: در عصر حاضر نیز زمینه این امر وجود دارد و دشمنان نظام مقدس اسلامی با تبلیغات مسموم علیه دین اسلام و ولایت فقیه به صورت گسترده در فضای مجازی و رسانه های تحت حمایت خود به دنبال تکرار آن واقعه تاریخی هستند که ذهن جوانان انقلابی و مسلمان ما را مسموم کنند. شخصیت‌های انقلابی را از بین ببرند همانطور که شخصیت های برجسته کشور را از ابتدای انقلاب تاکنون ترور کردند.

حجت الاسلام محمد حسنی ابراز داشت‌: واقعه کربلا بستری برای معرفت شناسی است. در این واقعه یزید با تبلیغات سوء امام را از چشم مردم بی‌بصیرت انداخت به طوری که به دنبال حذف فیزیکی امام بودند و احساس می کردند با کشتن او به خدا نزدیکتر خواهند شد.

 شوراندن مردم علیه امام حسین(ع) نتیجه تبلیغات گسترده و مسمومی بود که جامعه دینی را در مقابل رهبر دینی خود قرارداد.

وی در ادامه ضمن معرفی خباثت‌های دشمنان افزود: دشمن از صدر اسلام تا کنون به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی دراقصی نقاط ممالک اسلامی و تطمیع خواص و تغییر در نگرش دینی افراد بود همچنان که در واقعه کربلا به این مسئله دست اندازی کرد. لذا شناخت و بصیرت تنها راه نجات بخش انسان امروز خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز