خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم دشمن

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۱۸

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت‌: بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس یکی از روش‌های ضروری مقابله با جنگ نرم است و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به توانمندی این نیرو در تولید و به‌روزرسانی تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش با اتکا به سازمان جهاد خودکفایی و ظرفیت‌های داخلی، همواره متناسب با علم و دانش روز حرکت کرده و مأموریت‌ها و رزمایش‌های خود را با بهره‌گیری از تجهیزات بومی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: این نیرو در دوران دفاع مقدس همچون سایر نیروهای مسلح نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی و به ثمر رسیدن عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس داشته و همچنین شهدای ارزشمندی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه بهره‌گیری از آموزه‌های دفاع مقدس یکی از روش‌های ضروری مقابله با جنگ نرم است تصریح کرد: جهاد در راه خدا، ایثارگری و ازخودگذشتگی‌هایی که خلبانان و کادر پروازی و سایر رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند، باید به نسل جوان اطلاع‌رسانی شود که تحقق این مهم، کشور را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه خواهد کرد.

امیر سرتیپ خلبان طالب‌زاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین درسی که دفاع مقدس به ما داد، یکپارچگی، همدلی، انسجام و اتحاد ملی بود و ملت ایران به واسطه همین شاخص‌ها توانستند در برابر رژیم بعثی عراق که از حمایت بلوک شرق و غرب برخوردار بود، به پیروزی برسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز