خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور خبر داد:

اعزام نیرو از دیگر استان‌ها برای تسریع در امدادرسانی در یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۳۸۴

وزیر کشور با اشاره به حجم بالای بارندگی در استان یزد تاکید کرد: با هدف سرعت‌بخشی به امدادرسانی نیروهای کمکی از سایر استان‌ها به یزد اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی که از صبح امروز به منظور تسریع در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان به وارد شهر یزد شده است؛ در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: بارش سه ساعته شب گذشته در یزد بیشتر از میانگین سالیانه این شهر بوده است و برای همین تلاش داریم با تجیهز و به‌کارگیری همه امکانات استانی در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان سرعت‌بخشی لازم را داشته باشیم.

وی درخصوص مهمترین مسائلی که در حال حاضر در استان یزد با آن مواجه است، اظهار داشت: آبگرفتگی معابر و مسائل سیل‌بندها مهمترین موارد هستند که نیروهای امدادی در حال تلاش برای خارج کردن آب‌ها از منازل و معابر بوده و برای اطمینان از وضعیت سیل‌بندها از آنها بازدید شد.

وزیر کشور ادامه داد: تقویت مجدد سیل‌بندها با توجه به احتمال تداوم بارش‌ها در دستورکار است و اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

وحیدی با اشاره به حجم بالای بارندگی در  استان یزد تصریح کرد: امکانات و تجهیزات از دیگر استان‌ها برای امدادرسانی فوری‌تر در حال انتقال است.

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد فوت یکی از شهروندان یزدی در اثر ریزش منزل مسکونی بودیم، خاطرنشان کرد: انتقال شهروندان از منازل مسکونی با استحکام ضعیف به مناطق در نظر گرفته شده با جدیت انجام می‌شود.

وزیر کشور افزود: کنترل ورود آب به داخل شهر یزد، جلوگیری از خروج آب از دیگر مسیر‌های سیل‌بند و سرعت بخشیدن به تخلیه آب از داخل شهر با حضور و پیگیری همه دستگاه‌ها به خصوص وزارت نیرو انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز