خبرگزاری کار ایران

رئیسی در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای استان همدان:

حل مشکلات کشور در گروی تسری فرهنگ جهاد و شهادت در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۱۰

رئیس جمهور خانواده شهدا را نماد ایثار و ازخودگذشتگی در کشور خواند و گفت: شهدای ایران اسلامی، به مثابه پرچم برافراشته حق در طول تاریخ می‌درخشند و تلاش دشمن برای کاهش درخشش این نمادهای ملی و اسلامی، ناکام خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای استان همدان بر ضرورت توجه به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و اظهار داشت: همیشه حضور در کنار خانواده شهدا را از توفیقات و سعادت زندگی خودم می‌دانم.

رئیسی با تاکید بر ضرورت تبیین زندگی و ویژگی‌های شهدا برای نسل جوان و نوجوان کشور، افزود: شهدا نماد حق‌طلبی، تدین، تعهد و عشق به میهن بودند، دستگاه فرهنگی و رسانه‌ای کشور باید بیش از گذشته به معرفی این الگوها در کشور اهتمام داشته باشد.

رئیس جمهور حل مشکلات کشور را در گروی بسط روحیه جهاد و شهادت در کشور خواند و گفت: با تسری روحیه شهدا و ویژگی‌های شخصیتی آنها در عرصه‌های مختلف است که می‌شود، بر تمام مشکلات کشور غلبه کرد.

رئیس جمهور همه دست اندرکاران امروز کشور را علاقه مند به حفظ خون شهدا دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا یادگاران گرانقدر آن ایثارگران و مجاهدان بزرگ هستند و نقش مهمی را در تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در کشور بر عهده دارند.

رئیس جمهور مفهوم شهادت را مظهر ایستادگی و نماد حق‌طلبی در کشور خواند و گفت: دشمنان دوست ندارند این پرچم برافراشته بماند اما قطعا در این راه ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز