خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی خبر داد؛

بررسی ایرادات مجلس به آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان/ بازگشت آیین‌نامه به کمیسیون تطبیق

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۶۷

سخنگوی دولت گفت: ایرادات مجلس شورای اسلامی درخصوص رتبه‌بندی معلمان بررسی شد بخشی اصلاح شد و بخشی هم به کمیسیون بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: سالروز عملیات مرصاد را گرامی می‌داریم و درگذشت تعدادی از هم‌وطنان‌مان را در سیل شیراز تسلیت می‌گویم.

سخنگوی دولت ادامه داد: امروز دولت جلسه طولانی داشت. وزیر اقتصاد گزارش خوبی را در خصوص سامانه وثیقه الکترونیکی برای دریافت تسهیلات از سوی سهامداران ارائه داد.

وی افزود: این سامانه برای کمک به سهام‌داران است و از این پس بعد از از افتتاح سامانه می‌توان از تسهیلات اسفاده کرد.

بهاری جهرمی افزود: هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی ایراداتی را متوجه آیین‌نامه کرده بود که این ایرادات امروز در جلسه دولت مطرح شد؛ بخشی از این ایرادات با نظر معاونت حقوقی و وزیر آموزش و پرورش مورد اصلاح قرار گرفت و بخشی از ایرادات نیازمند بحث بیشتری بود و به کمیسیون بازگشت تا مجددا پس از بحث و بررسی نهایی، در صحن دولت تصویب شود. کلیت آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان نهایی است و قابلیت اجرا دارد و ان‌شاءالله مسیر رتبه‌بندی با سرعت هرچه بیشتری پیش برود.

وی افزود: مصوبه بعدی درخصوص دار‌وهای تجویز شده از سوی پزشک بود که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت که هم تجویز دارو را نظام‌مند می‌کند و هم کمک می‌کند قیمت دارو افزایش پیدا نکند که امیدواریم این طرح به خوبی پیش برود.

بهادری جهرمی در خصوص نهضت ملی مسکن گفت: دو شهر جدید به عنوان گلبان و تابناک در آذربایجان غربی و استان فارس به این نهضت اضافه شدند.

سخنگوی دولت بیان کرد: یک خبر خوب امروز تصویب اساس‌نامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج بود که ان‌شاالله گام بسیار خوبی در این زمینه برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز